Promocje
Olejek do brody 10ml mech dębowy - THE BEARDED MAN CO.
Olejek do brody 10ml mech dębowy - THE BEARDED MAN CO.
39,00 zł 29,00 zł
szt.
Olejek do brody 10ml bergamotka - THE BEARDED MAN CO.
Olejek do brody 10ml bergamotka - THE BEARDED MAN CO.
39,00 zł 29,00 zł
szt.
Olejek do brody 10ml rum - THE BEARDED MAN CO.
Olejek do brody 10ml rum - THE BEARDED MAN CO.
39,00 zł 29,00 zł
szt.
Olejek do brody 30ml - PAN DRWAL
Olejek do brody 30ml - PAN DRWAL
67,00 zł 59,00 zł
szt.
szampon do brody 100ml - Dr K. Soap Company
szampon do brody 100ml - Dr K. Soap Company
57,00 zł 49,00 zł
szt.
Olejek do brody 10ml - APOTHECARY 87 MILLYS
Olejek do brody 10ml - APOTHECARY 87 MILLYS
49,00 zł 45,00 zł
szt.
Wodna pomada do włosów - UPPERCUT DELUXE POMADA
Wodna pomada do włosów - UPPERCUT DELUXE POMADA
68,00 zł 59,99 zł
szt.
Zestaw prezentowy w drewnianej skrzyneczce - PAN DRWAL
Zestaw prezentowy w drewnianej skrzyneczce - PAN DRWAL
209,00 zł 189,00 zł
szt.
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje

Polityka reklamacji

 

Zawsze robimy co możemy żeby nasz klient był w 100% zadowolony z jakości naszych usług i żeby zamówione przez niego produkty dotarły szybko i bezpiecznie. Współpracujemy z kurierem Poczty Polskiej co gwarantuje właściwe traktowanie nadawanych przez nas paczek przy szybkim terminie doręczenia. Wszystkie produkty wysyłamy w dobrze zabezpieczonych kartonowych pudełeczkach a wdrożone systemy automatyzacji obsługi zapobiegają pomyłkom z naszej strony. Nie mniej jednak wszyscy jesteśmy tylko ludźmi i by uprościć ci cały proces przygotowaliśmy instrukcje postępowania w razie reklamacji:

 

 

Gdy paczka wzbudza podejrzenia:

  1. Śmiało otwórz ją przy kurierze, masz do tego prawo i każdy to uszanuje.
  2. Jeżeli któryś z produktów okaże się uszkodzony możesz nie przyjąć paczki a kurier wypełni z tobą protokół reklamacyjny.
  3. Opisz całe zdarzenie na sklep@bronsy.pl, nie zapomnij podać nr rachunku bankowego jeżeli wpłata została już dokonana, oraz imienia i nazwiska osoby na którą dokonane zostało zamówienie 

 

Niezwłocznie po otrzymaniu paczki z powrotem uregulujemy twoją należność

przelewając wartość zamówienia i kosztu dostawy

na wskazany nr rachunku.

 

 

Gdy twoje zamówienie się nie zgadza, lub z

produktami jest coś nie tak:

  1. Poinformuj nas proszę o zamiarze reklamacji, podaj imię i nazwisko na które dokonany był zakup oraz podaj nr swojego rachunku bankowego. Po szybkiej weryfikacji (do 24h) odpowiemy na twoją wiadomość
  2. Do zapakowanych produktów dołącz paragon oraz wypełniony formularz reklamacji który znajdziesz poniżej.
  3. Wyślij całość na adres:

Pośrednictwo Handlowe Krzysztof Smyrski

 ul. Sienkiewicza 12/45

35-216 Rzeszów

Niezwłocznie po otrzymaniu paczki przelewamy wartość produktów oraz koszty dostawy na podany rachunek bankowy.

 

 

 

 

 

 

Pobierz wzór - REKLAMACJA TOWARU


 

W razie nie jasności służymy pomocą:

 

 

Tel: 733498824

Email: sklep@bronsy.pl

 

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl